Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam illud quidem adduci vix possum, ut ea, quae senserit ille, tibi non vera videantur. Praeterea et appetendi et refugiendi et omnino rerum gerendarum initia proficiscuntur aut a voluptate aut a dolore. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Duo Reges: constructio interrete.

Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est? Sed vobis voluptatum perceptarum recordatio vitam beatam facit, et quidem corpore perceptarum. Nullis enim partitionibus, nullis definitionibus utuntur ipsique dicunt ea se modo probare, quibus natura tacita adsentiatur. Numquam facies. Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Praeclare Laelius, et recte sofñw, illudque vere: O Publi, o gurges, Galloni! es homo miser, inquit.

Sed tu istuc dixti bene Latine, parum plane.

Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Graccho, eius fere, aequalí? Ut in voluptate sit, qui epuletur, in dolore, qui torqueatur. Videsne quam sit magna dissensio? Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Restatis igitur vos; Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. Venit ad extremum; Gerendus est mos, modo recte sentiat.

Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia.

Utilitatis causa amicitia est quaesita. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Quos nisi redarguimus, omnis virtus, omne decus, omnis vera laus deserenda est. Callipho ad virtutem nihil adiunxit nisi voluptatem, Diodorus vacuitatem doloris. Et quod est munus, quod opus sapientiae?

At hoc in eo M. Ergo, inquit, tibi Q.

Ubi ut eam caperet aut quando? Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Iubet igitur nos Pythius Apollo noscere nosmet ipsos. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias;