Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Miserum hominem! Si dolor summum malum est, dici aliter non potest. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat? Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Duo Reges: constructio interrete. Sed tamen enitar et, si minus multa mihi occurrent, non fugiam ista popularia. Cui Tubuli nomen odio non est?

Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat; Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Quis istud possit, inquit, negare? Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Sed ego in hoc resisto; Nam ista vestra: Si gravis, brevis; Sint ista Graecorum;

Bonum valitudo: miser morbus. Confecta res esset. Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Qui est in parvis malis. Quae sequuntur igitur? Quem quidem vos, cum improbis poenam proponitis, inpetibilem facitis, cum sapientem semper boni plus habere vultis, tolerabilem. Ita cum ea volunt retinere, quae superiori sententiae conveniunt, in Aristonem incidunt; Quid enim est a Chrysippo praetermissum in Stoicis? Praeclare hoc quidem.

Ratio enim nostra consentit, pugnat oratio. Nec vero hoc oratione solum, sed multo magis vita et factis et moribus comprobavit. An eum locum libenter invisit, ubi Demosthenes et Aeschines inter se decertare soliti sunt? Qualem igitur hominem natura inchoavit? Praeclarae mortes sunt imperatoriae; Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit? An me, inquam, nisi te audire vellem, censes haec dicturum fuisse?

Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere.

Morbo gravissimo affectus, exul, orbus, egens, torqueatur eculeo: quem hunc appellas, Zeno? Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Ita multa dicunt, quae vix intellegam. Haec mihi videtur delicatior, ut ita dicam, molliorque ratio, quam virtutis vis gravitasque postulat.

At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Dic in quovis conventu te omnia facere, ne doleas. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat;